Ciężko Się Żyje


ODCINEK #13 : O HIGIENIE, WYTRYSKACH, WłOSACH I IMIONACH
Wrzesień 8, 2009, 3:00
Filed under: Odcinki

Aż 3 osoby debiutują w tym odcinku… a wszystko to miało miejsce jednego wieczora… gratulujemy 🙂

13

14 Komentarzy so far
Dodaj komentarz

Uprzedzę pytania:
Mam za mało tekstów, żeby zrobić chwilowo odcinek z Łeby.

Komentarz - autor: Mietek

Ja Ci wszystko o Łebie podesłałam:) Widzę, że to inni mają jakieś problemy..

Komentarz - autor: milenka

ej,to nie bylo do konca tak….no ale trudno, debiut to debiut:P

Komentarz - autor: ania

Wow! mój debiut 😀
Ale jak i u przedmówczyni
trochę inaczej to było.

Ale tak szczerze, to jak dostałem esa od ciebie, Mieciu, to bałem się, że będzie o tramwaju ;P

Komentarz - autor: melexj

Ta, nie było…
Mileno, ja wiem że jesteś niezawodna 😛 Reszta dała dupy. A i ten… Śledziu wśród 64 000 kolorów w PS nie było koloru mamuśki… ona jest unikalna jakaś 😐

Komentarz - autor: Mietek

A o tramwaju to się zlitowałem już… 😛

Komentarz - autor: Mietek

hehe,no widzisz-rowniez nie bylo tak jak zostalo napisane ale nie bede marudzic,nie:P hehe,tez sie przestraszylam jak dostalam smsa o debiucie…ale u ciebie rowniez myslalam ze bedzie o tramwaju,bylam wrecz przekonana:P

Komentarz - autor: ania

Kurde nie dało sie bardziej opływowych kształtów zrobic mamusi przecież to super sport wagon a nie jakas mydelniczka :/

Komentarz - autor: Śledziu

Bo to jest najlepszy kolor z najlepszych czyli butelkowy 😀 a co jakies cioty z PS mogą o butelkach wiedziec

Komentarz - autor: Śledziu

Specjalnie tak zrobiłem, żeby Ci nie ukradli… bo jakby zobaczyli czym się wozisz to wiesz, od razu na lawetę i do szejka jakiegoś…

Komentarz - autor: Mietek

tam o romanie bylo inaczej

Komentarz - autor: bamber

ja myślę, że nie ma co pękać
jak się Mieciu na mnie wkurzy to zrobi zaległe ;P

Komentarz - autor: melexj

Uważam jednak, że powinieneś poprawić moją wypowiedź o brakującą część (kluczową)
„Raz się przetrzymałem i jak spałem na waleta…”
dalej bez zmian

Komentarz - autor: melexj

A dajta mi święty spokój 😛

Komentarz - autor: Mietek




Skomentuj

