Ciężko Się Żyje


ODCINEK SPECJALNY : CHRONICLES OF MAD MAX
Czerwiec 21, 2009, 13:25
Filed under: Odcinki specjalne

chronicles of mad max

26 komentarzy so far
Dodaj komentarz

HAHAHA:) Igor jak zywy normalnie:) respekt… i kisiu z tym usmiechem hahahahaa trafiles w sedno:D
Dla mnie bomba!!!

Komentarz - autor: obles

‚poRZyczyć’?! A co to znaczy? :]

Komentarz - autor: NAri

To „porzyczyc” ma oznaczac. ze Kisiu byl pod wplywem alkoholu i mowil mniej wyraznie ;>

A odcinek git xD Co prawda tego z kotem nie kojarze ale nie watpie, ze tak moglo byc ;]

Btw…Who’s NAri ? ;>

Komentarz - autor: MadMax

Poprawię…. dzieci internetu i ich wypociny mi mózg spaczyły ortograficznie. A Nari to akurat wiem kto 🙂

Komentarz - autor: Mietek

Dobra kronika. Jestem za dalszym ciągiem kronik licealnych czasów.

Komentarz - autor: Krajó

I w bohaterach trza stworzyć postać Pana Igora :)))
W kilku zdaniach, wszak zasłużył :)))

Komentarz - autor: Krajó

Jestes za dalszym ciagiem, ciagneles cale liceum i jeszcze Ci mało? 😀

Komentarz - autor: bamber

czekałem na tego typu komentarz. otrząsnąłeś się już po combo w coyocie 🙂

Komentarz - autor: Krajó

jak sie spotkamy to otrząśniesz

Komentarz - autor: bamber

mi oczywiście;]

Komentarz - autor: bamber

hehe
najlepszy odcinek

Komentarz - autor: Morog

oj, ale to ze mną nie było do końca tak… miło wspomnieć te czasy. Pamiętam jak na tej samej imprezie, bo było to bodajże u Kraja na działce Madmax pocieszał mnie, a brzmiało to mniej więcej tak Ja: Madmax słyszysz? tu są myszy! M: Taaaaa, a tam w rogu siedzi taki malutki pelikanek…! hehe podoba mi się, stronę dodaje do ulubionych. Pozdrawiam wszystkich bohaterów :*

Komentarz - autor: cruella

Aniu, zabilas wszystkich ;] mikt nie wie co napisac xD

Komentarz - autor: MadMax

no właśnie… a pamiętasz jak mnie na barana przez furtkę przenosiłeś, nie zauważyłeś, że ma ona framugę i przydzwoniłam głową…Ty naprawdę byłeś romantyczny :)buziak dla Ciebie :*

Komentarz - autor: cruella

No bo Mad Max to kwintesencja romantyzmu tylko większość dziewczyn tego nie dostrzega 😀

Komentarz - autor: Mietek

No ba…..bo ja sie staram ;] tylko nie zawsze to widac xD

Komentarz - autor: MadMax

ale słychać:) jak walniesz beka na pół kojota

Komentarz - autor: bamber

Nie przypominam sobie takiej sytuacji ;>…predzej juz w GP by tak moglo byc 🙂

Komentarz - autor: MadMax

oj raz czy dwa się MadMax zapomniał i wielka afera… 😀

Komentarz - autor: cruella

A czy „ta sama impreza” wg Ciebie Aniu to ma być sylwester u Kisia, bo tam się ta akcja działa, czy jakaś inna gdzie mogła być podobna sytuacja tylko my nic o tym nie wiemy???

byłby nowy odcinek do chronicles… 😀

Komentarz - autor: Melex

Ani chyba chodzi o akcje z „przytul”…A ta sie dziala po imprezie u czyjejs znajomej na starowce ;>
Wtedy sie fajnie pilo…pod szluga i orzechy laskowe 😀

Komentarz - autor: MadMax

a ja Ize zgubilem

Komentarz - autor: bamber

Nie zgubiles tylko jak najebany spac poszedles to z Oblesiem odstawilismy ja na chate…za browara 😀

Komentarz - autor: MadMax

Jesteście szarmanccy 🙂

Komentarz - autor: Mietek

która akcja była na sylwestrze? nie wiem mnie tam nie bylo… MadMax, ale masz pamięć 🙂

Komentarz - autor: cruella

Akcja „ostatnia” 😉
Owszem mam (pamiec dobra, choc czasem lekko wypaczona przez nadmiar alko 😉 ) 😀 Dziekuje 😀

Komentarz - autor: MadMax




Skomentuj

