Ciężko Się Żyje


ODCINEK SPECJALNY : MAJóWKA
Czerwiec 8, 2009, 23:29
Filed under: Odcinki specjalne

Długo oczekiwany odcinek. Sorki za opóźnienie ale sami wiecie, że ciężko się żyje…

MAJOWKA

15 Komentarzy so far
Dodaj komentarz

ten barak i brzózki konkretnie wyglądają;]

Komentarz - autor: bamber

20 dni je renderowałem.

Komentarz - autor: Mietek

Znalazłem dwie różnice. Na pierwszym obrazku MAd Max pije Królewskie, na drugim: Harnasia. Druga różnica: wydaje mi się, że po 30 min jest bardziej zadowolony :)))). Swoją drogą zajebista kreska Mad Maxa :))

Komentarz - autor: Krajó

Co Ty masz za monitory w robocie O_o

Komentarz - autor: Mietek

kolor butelek jest taki sam??

Komentarz - autor: Krajó

Użyj mózgu 😀

Komentarz - autor: Mietek

lol krajo… ty to jednak masz cos ze wzrokiem;p przyjzyj sie flaszce dzierzonej przez maxa po lewej a potem po prawej;p
ps. maxiu wyglada jak zywy;p

Komentarz - autor: obles

Za to rano w namiocie wyglądał jak trup, tylko że zamiast smrodu zwłok był odór alkoholu i nóg wyjętych z desantów;)

Komentarz - autor: bamber

aha …. i trupy raczej nie chrapią 😛

Komentarz - autor: Kaśka

A z iloma spałaś? 😀

Komentarz - autor: Mietek

hehehehe

Komentarz - autor: Morog

To byl moj automatyczny system obronny 😛 Obok bylo piwo wiec organizm wytworzyl specjalny trujacy gaz, zeby nikt nie podchodzil i przypadkiem nie zabral ;>

Komentarz - autor: MadMax

Dobra pass,małe mam doświadczenie w kwestii chrapiących trupów ale już inaczej to wygląda w kwestii chrapiących Mietków … masssssakrrra 😛 🙂

Komentarz - autor: suska0

oj tak… masakra :P.

Komentarz - autor: Dominika

A ja znalazłem zasdniczo cytatowe różnice.
Primo:
„Dziewczyny, nie chcę wchodzić wam w kompetencje, ale mogłybyścienajpierw pozmywać bo ja nie mam na czym zjeść… na przykład”

Secundo:
„Bo jest Ryszard” to ja powiedziałem, a nie śledziu, ale wiem…
ja się tu nie znajdę ;P

Komentarz - autor: Melex




Skomentuj

